COLÒNIES A JOU NATURE – 6è

Del dia 21 al 23 de març 6è vam anar de colònies al Jou Nature (Berga)  juntament amb els altres alumnes de l’escola. La casa de colònies estava situada a un bosc, tenia un terreny enorme on podiem jugar i aprendre sobre la natura. L’entorn era natural i molt net, al fons hi havien les muntanyes del Cadí que eren molt nevades i boniques.

Les activitats eren d’aventura a l’exterior, EREN MOLT DIVERTIDES! entre elles hi havia: un pèndol gegant, escalada, atrapa la bandera i moltes més.

Aquestes han sigut les últimes colònies que hem passat tots junts a primària, han sigut molt divertides!