CI- Sortida MNAC

La passada setmana l’alumnat de primer i segon van gaudir de la sortida a Barcelona per tal de visitar l’MNAC, el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

A primera hora van gaudir d’un magnífic taller on se’ls va explicar les diferents eines per esculpir escultures.

Llavors van continuar amb un taller de moldejar fang amb els ulls tapats i escoltant la melodia que utilitzava un escultur molt reconegut durant l’elaboració de les seves obres.

Més tard, van realitzar un taller relacionat amb les escultures de ferro i com es treballa el ferro. Va ser molt creatiu ja que ho van fer a través de la música i la dansa.

Durant la visita al museu vam poder gaudir de veure obres de Picasso i Miró.

Llavors, van realitzar un taller de soldadura a través de materials reciclats i el joc dels nusos i finalment a través de la mímica i les ombres van expressar l’escultura colpejada.

Un matí magnífic que va acabar amb un bon dinar d’entrepà i carmanyola a un parc on vam estar jugant i gaudint del dia, seguidament una passejada fins a la font i la tornada per les escales metàl·liques abans d’agafar l’autobús de tornada a Súria.

Seguim!