CI- Excursió del Dijous Llarder

Cicle Inicial vam celebrar el dijous llarder fent una visita a la Biblioteca i escoltant el conte vivenciat de “L’Aqua i el Cicle de l’aigua” que anava d’una serp aquàtica i terrestre que va explicar als infants el recorregut urbà de l’aigua i el cicle de l’aigua a través de les seves vivències.

Més tard vam fer una ruta cap al Passeig del riu, vam esmorzar i vam fer l’experiment de la filtració de l’aigua. L’experiment va consistir en fer grups de 6, cada grup tenia dues persones que recollien pedretes petites, dues persones que recollien còduls mitjans i dues altres que recollien còduls més grans. Van agafar l’ampolla retallada, amb la gasa ja incorporada que havien preparat a classe i van començar a introduir la sorra fineta que havien agafat del pati i els còduls de petits a grans. Finalment van aprendre la filtració de l’aigua bruta. Va ser un experiment molt interessant i divertit.

Després, vam anar a la plaça Sant Joan als gronxadors i vam tornar a l’escola. A la tarda vam acabar el Dijous Llarder amb la resta de l’escola al Parc Macary i Viader.

• Tenim més fotografies d’aquest dia a l’escola, a la tornada les afegirem!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *