DIJOUS LLARDER A ANTIUS 2021

Aquest any el Carnaval ha estat molt divertit!. Cada dia de la setmana,  el rei Carnestoltes, ens proposava una consigna. Tots els nens i nenes de l’escola hem portat unes coses xulíssimes!

El dijous llarder tots els nens i nenes de l’escola van anar d’excursió. Ens va fer un dia fantàstic, fins i tot feia força calor. Nosaltres vam anar Antius, on vam passar tot el dia i vam caminar gairebé 13 km.

Les mestres de cicle superior ens van preparar una activitat molt xula. Cada grup portava un mapa i unes fotografies i nosaltres havíem de localitzar-les en el mapa. Al començament de la sortida vam observar varies coses sobre l’aigua: el rec,el canal, el riu, la planta potabilitzadora i la depuradora… Després seguint  el camí, ens vam dirigir al Pla de Reguant, passant per Can Torres, Can Mateu del Clot (que pertany a Sant Mateu del Bages) fins arribar a la font d’Antius,on vam esmorzar i dinar.Allà vam jugar força estona. Vam passar un dia extraordinari!!!

Irene López i Jordi Soler