3r i 4t NETEGEN L’ENTORN

El dijous 11 de Maig del 2023 els nens de 3r i 4t vam fer una recollida de brossa als aparcaments del costat de l’escola. Vam participar amb el programa Let’s clean Up Europe. Vam trobar molts envasos de plàstics i llaunes. Els aparcaments estaven molt bruts, hi havia vidres que podrien petar les rodes dels cotxes. Després vam anar a la plaça de Sant Joan i vam deixar els sacs de brossa en unes tanques grogues que hi havia. Vam esmorzar i vam jugar una estona. També van arribar alumnes de l’escola Fedac i Salipota. Vam fer una rotllana molt gran i vam explicar com ens havia anat la recollida de deixalles. Al final ens van donar maduixes.
Hem de ser conscients i més respectuosos i no hem de llençar residus al terra per no contaminar el nostre planeta. Volem un món més net.

Álvaro i Dalila