LLIBRES I MATERIAL

LlIBRES CURS 2022-2023
Benvolgudes, Benvolguts,
Les famílies sòcies de l’AFA que vulgueu adquirir els llibres de text i material escolar pel proper curs per mitjà d’aquesta entitat, haureu de fer un ingrés al compte de l’AFA del Banc de Sabadell.
Abans de l’inici de curs, podreu passar a recollir els llibres per l’escola els dies establerts, amb el comprovant de l’ingrés.
La data i horari ho penjarem a la porta de l’escola i a les xarxes socials.
Si s’escau que preferiu que us deixem els llibres a l’aula el primer dia d’escola, cal que ens envieu un correu electrònic especificant el nom de la família, curs o cursos i adjunteu el justificant d’ingrés.
En el cas que us trobeu en alguna situació especial, rebeu alguna beca o no hagueu d’adquirir tots els llibres, poseu-vos en contacte també amb nosaltres.

Rebeu una cordial salutació,
AFA Francesc Macià Súria