Dispositius

L’escola Falguera té un domini Goolge (un Workspace), podem  Aquest usuari és personal i intransferible.

A continuació s’enllacen els documents per a la gestió d’aquests usuaris.

CENTRE

Aquesta normativa es revisarà al principi de cada curs per part de la Comissió Digital.

• El Coordinador digital crearà comptes per a l’alumnat 5è fins a 6è sempre i quan hagi portat la corresponent autorització signada per les famílies. S’informarà a les famílies que no són comptes privats.
  • Els comptes tindran el format nomcognom@falguera.org.
  • El coordinador digital és el responsable de l’administració del G-Suite.
  • Es facilitarà informació i consells a les famílies sobre l’ús d’e-mail i xarxes socials, amb l’objectiu que ajudin i vetllin per l’ús que en fan els seus fills.
  • A principi de curs, a 5è i 6è, es farà una formació adreçada a l’alumnat sobre responsabilitat i privacitat a la xarxa i l’ús de l’ordinador
  • La primera setmana de curs, s’entrega a les famílies el full explicatiu del funcionament de G-suite a l’escola i l’autorització per la creació de l’usuari, que totes les famílies hauran d’emplenar, signar i entregar a la tutora, abans de la reunió de pares d’inici de curs.
  • A la reunió d’inici de curs, es dóna més informació a les famílies de l’ús de l’usuari i es recorda les normes d’ús.
  • Al finalitzar cada curs escolar es tancaran les sessions i no es tornaran obrir fins a l’inici de curs.
  • Els comptes s’eliminaran al cap de x dies d’haver deixat el centre, previ avis.

DOCENTS

• Els docents gestionaran i compartiran els comptes d’aula i les seves eines.
  • Només es pot utilitzar per a finalitats educatives.
  • Els docents són els responsables dels comptes, i cal que vetllin per mantenir-lo endreçat.
  • El compte s’utilitzarà per a les activitats i comunicacions amb les famílies, a banda de la creació de materials i el seu emmagatzematge al drive.
  • Cal comunicar qualsevol incidència a l’administrador.
  • No enviar, reenviar o respondre missatges de correu o compartir documents que continguin dades sensibles, sense l’autorització convenient de la direcció del centre.

FAMÍLIES

• Les famílies hauran de signar una autorització per tal de poder crear un compte.
  • Les famílies i l’alumnat signaran un document acceptant les condicions d’ús del compte
  • Han de vetllar per a que els seus fills facin un bon ús del compte.
  • Les famílies no poden usar el compte dels seus fills.
  • Qualsevol incidència ocorreguda s’haurà de comunicar a l’administrador del domini o a la direcció del centre tant aviat com sigui possible.

ALUMNES

• El compte s’utilitzarà per a les activitats i per entrar al Google Classroom.
  • L’administrador facilitarà les contrasenyes, s’informarà a l’alumnat que no són comptes privats.
  • Aquest compte és individual i intransferible.
  • Només es pot usar per finalitats educatives.