Planificació

Dels resultats obtinguts de la nostra diagnosi, de veure els punts forts i els punts febles.

Com a punts punts forts tenim resultats propers a 5 (sobre 5) en varis aspectes serien infraestructures, assistència tècnica, dispositius, formació, intercanvi d’experiències, programació i l’ús responsable que els alumnes fan dels dispositius i de la feina que fan amb ells, així com entendre el món digital.
A partir d’aquí hem dissenyat els objectius i hem traçat una estratègia amb una planificació d’activitats que permetin als docents, a l’alumnat i a les famílies créixer en competència digital, i esdevenir competents digitalment parlant.
Hem valorat el grau d’imapcte de cada objectiu així com la necessitat o urgència de cadascun d’ells. En aquest aspecte la comissió digital ha estat cabdal en el treball realitzat durant el curs 22-23, curs en el que han fet de formadors a tot el claustre d’aspectes bàsics i rellevants del que representa conèixer totes les dimensions de la competència digital del docent i dels alumnes de la nostra etapa.

Aquí podeu consultar el “Marc de referència de la CDD” (Competència Digital Docent).

Aquesta planificació dissenyada per aconseguir els objectius marcats consta d’activitats. Dins de cada activitat hi trobem la descripció de les mateixes i dels agents implicats: a qui va adreçada l’activitat, qui la portarà a terme i qui en són els responsables. També hi trobem la seva temporització: quan es durà a terme, o si ja ha estat realitzada i el grau d’èxit.

En aquest quadre, per tant, hi podeu veure els objectius amb les seves activitats dissenyades de manera estratègica per a la millora de la competència digital de tota la comunitat. També hi podeu trobar la seva descripció, la temporització, els agents implicats i si ha estat realitzada ja o no i amb quin grau d’impacte i d’èxit.

Quadre de la planificació estratègica per a la consecució de resultats de l’Escola Falguera:

I seguim a: Avaluació