INFORMACIÓ PER LA MATRICULACIÓ

Recordeu que a partir de demà dia 20 i fins el 28 de juny podreu fer la matrícula del vostre fill/a a la nostra escola.

Podeu passar per l’escola aquests dies de 9:30h a 13:30h i recollir, a l’administrativa del centre, tota la documentació que haureu d’omplir i signar. Un cop ho tingueu tot degudament emplenat haureu de tornar la documentació a l’escola.

Sobre el pagament de les quotes escolars, a partir de la segona setmana de juliol us heu de descarregar l’aplicació Dinantia on rebreu un missatge per poder fer el pagament. Aquesta aplicació és la via de comunicació entre l’escola i les famílies, per això, és important que us la descarregueu.
Per altra banda, us informem que el dijous 29 de juny a les 13:00h farem una reunió per totes les famílies d’I3. Esperem la vostra assistència!
Benvinguts al nostre centre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *