Korfbal a Can Tintorer

Al llarg de les darreres setmanes, els alumnes de cinquè han estat aprenent a jugar a korfbal, un esport que potser no acapara les portades dels mitjans de comunicació però que des de l’escola ens agrada promoure per fomentar la igualtat de gènere, a més d’altres aspectes com la cooperació, l’habilitat i la coeducació.

El korfbal és un esport d’equip mixt, format per quatre nois i quatre noies, que es juga amb les mans.

Els jugadors/es de cada equip tenen com a objectiu introduir la pilota dins d’una cistella de color groc anomenat korf.

Com a cloenda els alumnes han pogut gaudir d’aquest esport al camp de futbol de Can Tintorer, on han pogut jugar partits contra altres escoles de la comarca.

Des de l’escola esperem que tots/es hagueu gaudit de l’experiència i no deixeu de practicar esport.