COMPARTINT EXPERIÈNCIES (5èB-2n)

El divendres passat, alguns nens i nenes de 2n van venir a la classe a demanar-nos ajut. Han fet un hort urbà a un dels patis de l’escola i necessitàven que algú els ajudés a fer un parell d’espantaocells i de molinets de vent, per tal d’espantar els ocells.

De seguida ens vam engrescar en ajudar els nostres companys/es i la Mireia ens va deixar la tarda per elaborar molinets i espantaocells. Ens vam organitzar de la següent manera: dues taules vam fer molinets, amb ajuda de l’Anna, i les altres dues vam fer espantaocells, amb l’ajuda de la Mireia amb la pistola de silicona.

Finalment, ens van sortir 4 espantaocells i 6 ó 7 molinets. Els vam portar a 2n per a què escollissin (els altres els hem col·locat a l’hort urbà de 3r).

I avui, per a sorpresa nostra, han tornat a venir a la classe els nens i nenes de 2n a portar-nos un regal (un preciós dibuix del seu hort amb una nota) i a convidar-nos a anar a veure’l. Així que no ens ho hem pensat gaire i hem baixat a veure la meravella d’hort que han cultivat. Els hem felicitat quan han sortit de la classe perquè han fet una molt bona feina.

Enhorabona companys/es!