Creixem sans

A les darreres setmanes l’alumnat de sisè ha portat a terme una activitat per prendre consciència de la quantitat de sucre que hi ha en molts aliments que es consumeixen habitualment.

En aquest treball l’alumnat ha elaborat diferents pòsters per demostrar que els productes estudiats porten molta més sucre del que es recomana prendre per l’Organització Mundial de la Salut.

Durant uns dies els nens/es han anat portant a l’escola els envasos i embocalls de diferents productes que ells/es mateixos/es consumeixen.

Posteriorment, per grups, han analitzat l’etiqueta dels diferents productes per saber la quantitat de sucre que contenen i han omplert una bosseta amb aquesta quantitat de sucre amb l’ajuda d’una balança.

Per acabar, cada grup ha enganxat a la cartolina els seus productes i les bossetes amb la quantitat de sucre.

Ara som més conscients de que el sucre és perjudicial per a la salut i hem de reduïr el consum d’aquests aliments i augmentar el consum de fruites i verdures.