Sensibilització ÉSEKA I CARTA D’AGRAÏMENT
Aquest mes de maig, la nostra escola ha tornat a omplir-se de solidaritat, emocions i aprenentatges compartits amb una nova edició de la Setmana de Sensibilització d’Eséka.
Any rere any, aquest projecte ens recorda la importància de créixer junts i de mantenir viu l’agermanament amb l’Escola IMSHA d’Eséka, al Camerun, gràcies a la tasca de l’associació Agermanament sense Fronteres i a la implicació constant de la Natàlia Lagunas.
La Natàlia ens ha fet arribar una carta d’agraïment (que us enllacem), i les imatges dels infants d’IMSHA amb el material que va elaborar l’alumnat de l’Emili el curs passat. Una vegada més, aquestes imatges ens apropen a la realitat dels infants d’IMSHA i ens emociona veure com aprofiten el material que els vam enviar i com les aportacions recollides durant el curs han contribuït a millorar el seu dia a dia a l’escola.
Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è han compartit aquest projecte amb els més petits a través de jocs, contes, dinàmiques i activitats cooperatives. Ha estat una oportunitat per conèixer altres maneres de viure, d’aprendre i de comunicar-se, i també per entendre que, malgrat la distància, compartim moltes il·lusions i somnis.
Aquesta experiència ens ajuda a educar en valors com el respecte, la inclusió, la convivència i la solidaritat. Petits gestos poden crear grans vincles, i cada any aquest agermanament ens fa sentir una mica més a prop d’Eséka.
La setmana s’ha tancat amb el tradicional berenar solidari d’Eséka i amb una activitat final plena d’alegria i participació a càrrec de BaTiYaYE, Escola de Percussió, posant punt final a uns dies molt especials per a tota la comunitat educativa.
Donem les gràcies a totes les persones que ho han fet possible!!

