Colla petits – RACÓ VERD

El que d’arrel s’aprèn mai del tot s’oblida. Sèneca.

LA COLLA PETITA I EL SEU HORT

Les nenes i nens de la colla de petits (la classe dels cavalls i les eugues, la classe dels cors i la classe dels correfocs) us volem compartir la dinamització del Racó Verd que hem dut a terme durant el primer trimestre d’aquest curs.

El que desitgem explicar és el procés de plantació que hem dut a terme de manera col·laborativa amb els alumnes de l’Institut de les Garberes.

Els alumnes de les Garberes ens van explicar a partir del seu coneixement i experiència, què i com podíem plantar al nostre hort de l’escola.

COM?
Hem necessitat terra, planter i diferents eines com una pala, un rasclet i l’aixada.

QUÈ HEM PLANTAT?
Pastanagues, cebes, enciams, julivert, bleda, escarola i espinacs.

PROCÉS
– Cabem un forat
– Col·loquem el planter
– Tapem amb terra

I ARA QUÈ FEM?
Hem de tenir cura de l’hort a partir del reg i la neteja.
També hem tingut moments d’observació i reflexió per esbrinar com van creixent, quins animals i insectes podem trobar, com podem afavorir el creixement…

Toca veure el resultat! Haurem pogut fer una collita i tastar el que hem plantat?
Mira profundament en la natura i llavors comprendràs tot millor. Albert Einstein.