Els fruits del Projecte d’Eséka

Volem compartir amb totes i tots vosaltres les fotografies que la Natalia ens ha fet arribar dels alumnes de l’escola Imsha amb el material que van fer i enviar-los el juny passat els nens i nenes de l’Emili.

La Natalia, que és la persona que ens fa d’enllaç entre l’associació Agermanament sense fronteres i l’escola d’Eséka, passa llargues temporades a Camerun. En una d’aquestes estades, ens explica a través d’un vídeo, quines actuacions han pogut fer després de rebre els diners recaptats a l’Emili gràcies a la col·laboració i participació de tota l’escola a través dels berenars solidaris, la loteria i la festa de final de curs.

Aquest projecte no seria possible sense la implicació de tota la comunitat educativa i és per aquest motiu, que volem compartir amb totes i tots vosaltres el fruit del Projecte. Val molt la pena fer un cop d’ull a les imatges i als vídeos. La frase “hi ha imatges que valen més que cent paraules” és ben escaient en aquest cas. La mirada dels alumnes d’Imsha i els somriures, els colors de les imatges, el retrat de la vida quotidiana, la gratitud dels alumnes, del professorat,…ens empeny a continuar creient en aquest projecte.

Moltes gràcies!

Clicant damunt la imatge podreu veure totes les fotografies.

Clicant damunt les imatges podreu mirar el vídeo que ens fa arribar la Natàlia sobre com han revertit els diners rebuts a l’escola Imsha i l’agraïment dels seus alumnes.