Racons de llengua a 2n

Al llarg d’aquest segon trimestre els infants de 2n de Primària han gaudit molt de les propostes de racons de llengua.

Els i les alumnes han treballat en diverses àrees de la llengua catalana. Han consolidat l’aprenentatge de la doble rr, ca, que, qui, co i cu, així com la doble l i la ny. Han practicat l’escriptura i la lectura de paraules i frases que contenen aquestes combinacions de lletres, amb l’objectiu de millorar la seva fluïdesa lectora i la seva ortografia.

A més a més, hem après gaudint de rodolins i endevinalles relacionades amb aquests temes lingüístics, fomentant així la seva creativitat i la seva capacitat de resolució de problemes.

També s’ha establert una connexió entre els continguts lingüístics treballats i el medi, l’alimentació i el cos humà. Mitjançant lectures i converses, s’ha explorat com aquestes paraules i conceptes són presents en l’entorn natural i en les parts del cos humà, afavorint així una comprensió més profunda del vocabulari i la seva aplicació pràctica.

En resum, durant aquest trimestre els alumnes han consolidat els seus coneixements lingüístics a través de diverses activitats, enriquint així el seu aprenentatge de manera integral.

Tot seguit, podeu veure les fotos: