Les matemàtiques a l’Escola

Aquest segon trimestre hem gaudit molt fent racons de mates: descomposar, composar, ordenar, sumar, restar, multiplicacions, compteig, mesurar, cooperar, compartir, descobrir, investigar, provar, equivocar-nos per tornar-ho a provar… Seguim fent molts progressos i despertant el gust per les matemàtiques.

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r aquest trimestre hem descobert nous conceptes de geometria: figures planes, cossos geomètrics amb volum. Els hem investigat, explorat per reconèixer costats, vèrtex, cares, arestes, bases… Tot un món per descobrir!

A Educació Infantil hem estat prenent mesures per l’escola! Ens hem interessat per les longituds, les distàncies i les comparacions amb diferents objectes. També hem après la numeració amb les reglets i continuem practicant jocs de taula que ens donen destreses i habilitats matemàtiques.

Des de la comunitat de grans han estat treballant conceptes nous: els percentatges, els han manipulat i han pogut comprovar com els nombres canvien constantment. ens hem divertit fent aeronàutica i a 4t hem començat a dividir de manera manipulativa!!

Si voleu veure com hem treballat podeu clicar sobre la imatge.