Activitats de la Setmana de la Salut

Aquesta setmana  l’hem dedicat a la Setmana de la Salut, on hem portat a terme diferents activitats com: xerrades per a l’alumnat i les famílies, taller d’higiene bucal, taller de salut renal, tarda de berenars saludables i mones amb fruites, ball del càrdio, sortida a la Mitjana per a descobrir el medi ambient a través del joc i per acabar la setmana els més petits/es de l’escola han recollit els ous de Pasqua amagats al nostre pati.
Hem treballat els tres eixos que integren el Projecte d’Innovació de Salut Integral: alimentació saludable, activitat física, coneixement del cor i gestió de les emocions.
Tot l’alumnat de l’escola ha gaudit i ha participat força en totes les activitats proposades.
Salut i benestar per a tots nosaltres!!

«Els nostres cossos són els nostres jardins; les nostres decisions, els nostres jardiners»
William Shakespeare, escriptor.

AQUÍ us deixem un recull de fotografies dels diferents actes inclosos dins la setmana de la salut