Què m’agrada de tu?

Dia i nit (curt d'animació) | la bona lletra

El dijous dins de la Setmana de la Salut, la nostra aprenent Júlia va dur a terme a la nostra aula de C.Inicial una activitat per treballar la importància que té el respectar-nos els uns els altres i poder conviure tots plegats . Primer va passar un vídeo del dia i la nit on van arribar a la conclusió que al llarg de la vida et trobes amb persones molt diferents que tu (com el dia i la nit), però s’ha d’aprendre a conviure i respectar-nos entre tots.

Després del visionat del vídeo, van dur a terme una activitat grupal que es deia: “Què m’agrada de tu?” On en un full de color, havien d’escriure coses positives de cada company/a de la classe. I finalment tota la classe es va agrupar  i un alumne s’havia de deixar caure d’esquenes amb els ulls tancats mentre que tots els altres l’agafaven. Aquesta activitat  va servir per a consolidar la confiança en el grup classe i perquè els alumnes puguessin sentir-se “abraçats” pel seu grup- classe.

Gràcies Júlia per l’activitat que vas portar a terme perquè els alumnes s’ho van passar molt bé i van aprendre moltes coses. AQUÍ teniu dos imatges de l’activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *