Sortida a la Depuradora
Ahir, dimarts 26 de maig, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam realitzar una sortida molt interessant a la Depuradora d’Aigües Residuals de Lleida. Aquesta activitat s’emmarca dins de les propostes i projectes que aquest curs estem treballant relacionats amb l’ODS 6: Aigua neta i sanejament. Durant el matí, cada cicle va fer la […]
Sortida a la Depuradora Llegeix més »









