maig de 2026

Sortida a la Depuradora

Ahir, dimarts 26 de maig, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam realitzar una sortida molt interessant a la Depuradora d’Aigües Residuals de Lleida. Aquesta activitat s’emmarca dins de les propostes i projectes que aquest curs estem treballant relacionats amb l’ODS 6: Aigua neta i sanejament. Durant el matí, cada cicle va fer la […]

Sortida a la Depuradora Llegeix més »

SORTIDA CAL GORT🐝

Els infants d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam gaudir d’una fantàstica sortida de final de curs a Cal Gort, una experiència molt enriquidora i plena de descobertes. Durant la visita vam aprendre moltes coses sobre el món de les abelles, la producció de la mel i la feina tan important que fan els apicultors.

SORTIDA CAL GORT🐝 Llegeix més »

Robots en acció! Reptes 3 i 4.

En el tercer repte, el nostre alumnat haurà de passar el laberint per tal d’arribar a les portes del laboratori on hi ha la Dra. Snippet i, en el quart, veiem que la nostra Doctora no està segrestada, si no que els Xeldonians la necessitaven per a poder tornar a cultivar fruites i verdures! Vídeo

Robots en acció! Reptes 3 i 4. Llegeix més »

Salut escolar

Avui, dimarts 5 de maig, hem tingut el plaer de rebre la visita de la Judit, del col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya, a Cicle Mitjà. Ens ha ofert una interessant xerrada acompanyada d’un petit taller sobre salut escolar, on hem pogut aprendre diversos aspectes importants relacionats amb aquest tema (hàbits d’higiene i posturals per no

Salut escolar Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut