On som

LLEIDA

Telèfon : 973. 23.03.02

Adreça electrònica : c5002854@xtec.cat

Ens trobem al municipi  de Lleida però fora de la ciutat , a la Partida de Llívia que es troba al nord- est direcció Torresserona  , que és el poble hi ha després.

Si veniu des de Lleida heu de prendre  la direcció del barri Secà de Sant Pere i continuar per la LP 9221 .

Si sou de fora , hi podeu arribar per l’autovia Lleida Barcelona per la 4rta sortida si veniu de la direcció de Barcelona i per la 3era sortida si veniu de la direcció Saragossa.

La Partida de Llívia sembla un petit poble però no te Ajuntament doncs pertany al municipi de Lleida .

L’estructura del municipi fa que estigui dividit en diferents partides o zones de conreu on les cases dels pagesos anomenades “torres” estant escampades per molts dels camps.

L’escola, es troba situada aprop dels bancals d’arbres fruiters que és el cultiu més representatiu de la nostra comarca : pomeres, presseguers, perers, alguna figuera, oliveres o ametllers .També podem trobar nectarina, prunera, cirerer, albercoquer, ……es a dir ,que és una terra fèrtil regada per les aigües del riu Segre i els seus canals.

El seu aspecte durant la primavera és exultant tot són arbres florits de color blanc o rosat i desprès d’aquesta explosió de color comença a verdejar amb totes les tonalitats de verds possibles.