L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL DECOREM L’ESCOLA AMB DIFERENTS CREACIONS PLÀSTIQUES

A EDUCACIÓ INFANTIL TREBALLEM KANDINSKI

Amb l’obra de Kandinsky hem treballat la composició abstracta. A partir de la seva biografía i a través de vídeos  d’internet, hem pogut conèixer la seva vida i la seva obra.  Els nens i nenes d’educació  infantil (i3, i4, i5) hem decorat els suros del passadís de l’escola amb diverses creacions artístiques personals. Durant les estones de plàstica, també hem elaborat una decoració per a les finestres de l’escola  amb cercles de colors que representen els arbres florits de la primavera, inspirant-nos el el quadre abstracte de Kandinski “Alguns cercles”.

Mireu que boniques ens han quedat!!!.

3r, Aprenem treballant per projectes

Etapas de la vida establecidas. hombre y mujer desde bebé hasta adulto. |  Vector Premium

Durant el segon trimestre, els infants de 3r, en l’àrea de coneixement del medi, hem treballat el pas del temps. Durant aquests mesos ens hem adonat de com ens hem fet grans i hem aprés les característiques i canvis principals de cada una de les etapes de la vida. El treball que hem fet ha estat força ampli: prendre decisions, posar idees en comú, cercar informació, treballar en diferents agrupaments, crear la pròpia línia del temps, elaborar una presentació de Google… Llegeix més»

Què m’agrada de tu?

Dia i nit (curt d'animació) | la bona lletra

El dijous dins de la Setmana de la Salut, la nostra aprenent Júlia va dur a terme a la nostra aula de C.Inicial una activitat per treballar la importància que té el respectar-nos els uns els altres i poder conviure tots plegats . Primer va passar un vídeo del dia i la nit on van arribar a la conclusió que al llarg de la vida et trobes amb persones molt diferents que tu (com el dia i la nit), però s’ha d’aprendre a conviure i respectar-nos entre tots.

Llegeix més»

Activitats de la Setmana de la Salut

Aquesta setmana  l’hem dedicat a la Setmana de la Salut, on hem portat a terme diferents activitats com: xerrades per a l’alumnat i les famílies, taller d’higiene bucal, taller de salut renal, tarda de berenars saludables i mones amb fruites, ball del càrdio, sortida a la Mitjana per a descobrir el medi ambient a través del joc i per acabar la setmana els més petits/es de l’escola han recollit els ous de Pasqua amagats al nostre pati.
Hem treballat els tres eixos que integren el Projecte d’Innovació de Salut Integral: alimentació saludable, activitat física, coneixement del cor i gestió de les emocions. Llegeix més»

3r, Projecte Apilo XII

A casa : Apilo

Aquest curs, l’alumnat de 3r, s’han encarregat de promoure el projecte Apilo XII. Aquest té com a missió sensibilitzar als infants de l’escola en el reciclatge de les piles gastades. Esperem, entre tots/es, recollir força quilos de piles usades!! Llegeix més»

Conferències a C.Inicial

Aquest mes de febrer a l’aula de C.Inicial vam començar a fer les conferències. Aquest mes les han fet cinc alumnes i el proper mes de març les duran a terme la resta .Aquest cop, quatre alumnes ho han fet dels seus personatges preferits que els agrada veure o jugar en el seu temps de lleure a casa i un alumne ho ha fet d’un mitjà de transport que és l’avió. Llegeix més»

Espectacle de dansa: Terra

Terra | Centres Cívics

Avui 26 de febrer, Ed.Infantil i C.Inicial hem anat al teatre de l’Escorxador a veure l’espectacle: Terra. Una peça de dansa contemporània interpretada per tres ballarines i que té com a objectiu principal donar una mirada profunda i sincera sobre la Terra i reflexionar sobre com aquest element ens permet viure. Llegeix més»

ENS VISITA UNA AMBULÀNCIA (Educació Infantil)

Cartoon Ambulancia PNG ,dibujos Ambulancia, Dibujos Animados, Coche PNG y PSD para Descargar Gratis | Pngtree | Ambulancia, Donacion de sangre, Ilustración médicaPROJECTE METGES I METGESSES

El 7 de febrer  ens ho vam passar  genial, alhora que vam aprendre i repassar un munt de coses  ja que una ambulància de transport sanitari de l’empresa LaFuente,  va venir a la nostra escola.
Ens van explicar quina és la feina que fan, què és una ambulància, que hi ha dins, quan s’ha d’avisar a una ambulància i a quin número s’ha de trucar en cas d’emergència, el 112. Vam poder pujar i veure molts dels instruments  que fan anar com: la camilla, la farmaciola, el termòmetre, el tensiòmetre, desfibrilador, etc.
I finalment vam poder veure les  llums intermitents  i escoltar el fort so de la seva sirena.

Sens dubte, una molt bona experiència que vam poder portar a terme gràcies a una mare d’ i4. Llegeix més»