Apadrinament lector de la Setmana de la Salut

Aquest mes de març, l’activitat d’Apadrinament lector ha format part de les activitats organitzades dins la Setmana de la Salut.Les parelles lectores composades per l’alumnat d’E.Infantil i C.Mitjà, han llegit contes saludables on els protagonistes eren fruites o hortalisses.Pel que fa a les parelles lectores formades per C.Inicial i C.Superior van llegir un poema de la Mona de l’autora Lola Casas i un de la primavera de l’autora Núria Albertí i que aviat ens vindrà a l’escola.AQUÍ teniu un recull d’imatges.