Carta del Claustre de mestres de l’Escola: Tornem a ser aquí.

Avui hem tornat a tenir tots i totes una estranya sensació de tornar a començar de nou el curs 2021-2022. Avui, dimarts 5 d’octubre de 2021, hem tornat  a venir a l’escola tots els grups que hi formem part. Des de P3 fins a 6èB estem ja tots aquí. Les portes d’Els Arenys s’han obert aquest matí i desenes de nens i nenes han tornat a entrar per elles.

No us podeu fer una idea de com trobavem a faltar veure les cares dels infants a les aules i sentir les seves veus en directe.

Hem passat una temporada complicada. Tot i saber que hem sigut molt respectuoses amb l’acompliment dels protocols de seguretat del Departament d’Educació i del nostre Pla de Funcionament respecte a la lluita contra el contagi de la COVID-19, hem sigut colpejats d’una manera extraordinària.

Volem agrair a totes les famílies d’Els Arenys el vostre suport, esforç i comprensió en tot aquest procés. Si algun aspecte positiu podem extreure del que hem viscut és que hem demostrat ser una comunitat educativa capaç de superar les dificultats i resoldre els reptes que se’ns plantegen.

Ja sabem que no hem d’abaixar la guàrdia amb les mesures de seguretat per continuar la lluita contra els contagis del virus. Sabem que potser tornarem a tenir a la bústia del correu electrònic algún INFO COVID de l’escola, però com a mínim avui volem celebrar i compartir amb tots i totes que ja tornem a ser aquí.

CLAUSTRE ESCOLA ELS ARENYS

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut