
Aquest primer trimestre, la Festa Major de Castellbisbal ha estat molt inspiradora per als infants de la classe de la Pizzeria i de la Xocolateria. Tot va començar quan vam tornar de les vacances d’estiu i vam compartir les nostres experiències musicals durant aquest temps sense escola. La majoria vam coincidir en que els/les tabalers/es; els gegants Manel, Vicenta, Rita i Mulassa i la resta de personatges de la Festa Major van ser importants per a nosaltres i això, ha estat l’inici del nostre treball a Música.
Era moment de posar fil a l’agulla…Després del buidatge de les vacances en els nostres dibuixos, vam treballar la Ballera dels Capsigranys, els instruments de la Festa Major i la lletra de la cançó de La Masovera. En grups cooperatius vam decidir quins Capsigranys volíem fer i amb una mica de pintura, pegament i tisores vam elaborar els nostres després de dissenyar-los a priori.
Us ensenyem una mostra de la nostra experiència…I volem compartir-ho amb vosaltres a la Festa d’hivern del proper dia 20 de desembre.
https://photos.app.goo.gl/zzq7z6o4KuL9iMxz5
![]()
