Tornem el 14 a les 9h 00′

Dilluns tocarà sortir de casa ben d’hora, amb la motxilla carregada de dubtes i d’incerteses, però també d’il·lusió i d’esperança.

Comença un nou curs, amb mascareta a la cara i amb l’alegria del retrobament al cor.

De ben segur, que les coses no sempre seran com nosaltres voldríem. La situació és canviant i caldrà que ens anem adaptant a les circumstàncies que vagin sorgint en el dia a dia.

Portem moltes setmanes, per no dir mesos, treballant amb la intenció de fer de l’Escola un espai segur per a tot el nostre alumnat, professorat i personal no docent.

El Pla d’organització de centre és el document (aprovat pel Consell escolar) on quedà palès el protocol que aplicarem per desenvolupar un curs amb tota normalitat, malgrat sabem que, aquest, es pot veure alterat en qualsevol moment per la crisi epidemiològica.

Les informacions bàsiques d’inici de curs les trobareu en aquest enllaç del web de l’Escola: Reunió d’inici de curs 2020-2021

El mateix dia 14, us lliurarem els següents documents que ens haureu de portar signats, com a molt tard, el dimarts 15 de setembre.

Els primers dies, després de tant de temps «sense entrenar», fem una crida a la vostra col·laboració en la detecció d’aspectes que es puguin anar millorant.

Gràcies per la vostra atenció i comprensió.

UN RECORD PELS QUE NO HI SON