Tarda de joguines

«El joc és una manera natural de passar temps amb els altres, socialitzant-se i construint relacions positives»

Hola família,

Han anat bé aquest dies de festa, de menjars, de neules i torrons, de família i de joguines?

Com ja sabeu, demà dilluns 10 de gener, a les 9 del matí, ens hi tornem a posar (amb il·lusió!).

Recordeu que els vostres fills i les vostres filles poden dur a l’escola una, o dues, joguines per mostrar i compartir amb la resta de companys i de companyes, per tal de passar una tarda alegre i divertida.

Ara bé, penseu que l’Escola no es podrà fer responsable dels danys o desperfectes que s’hi puguin ocasionar.

Us recomanem que aquestes joguines no siguin fràgils, ni bèl·liques, ni tinguin peces petites que es puguin perdre.

Sobretot, cal posar-hi el nom, per evitar-ne confusions.