Ens retrobem demà a les 9

Els departaments d’Educació i de Salut han previst diverses mesures perquè les escoles segueixin essent espais el més segurs possible.

En aquest sentit, s’ha previst d’aplicar un canvi de protocol en la durada de les quarantenes. Així, es passa a recomanar que s’eliminin les quarantenes als centres educatius si hi ha menys del 20% de la classe contagiada o menys de cinc positius. Només s’haurà de confinar l’aula si hi ha cinc o més casos positius o afectació del 20% o més de l’alumnat del grup en un període igual o inferior a set dies.

La Comissió de Salut Pública recomana aquesta modificació amb l’objectiu de garantir-ne la presencialitat.

Dit això, seguim amb les mesures bàsiques, ja conegudes, mascareta obligatòria, neteja i desinfecció de mans i distància interpersonal de seguretat.

A mesura que el protocol es modifiqui us anirem informant.