Enguany menjarem “Mona”?

Com ja es tradició (de 2 cursos 😉) i seguint l’acord del Consell escolar, irem a menjar-nos-la a una de les vinyes prop de l’Escola.

Planning del divendres 8 d’abril :

A les 9 del matí, arribada a l’Escola. Després, cadascú al seu cau a preparar la Mona. Esmorzar i esbarjo. Cap a migdia, fem camí (Jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya,…). Dinar. Jocs i Xerrada. Berenar i tornada cap a l’Escola (a l’hora habitual).

Cal que tothom porti:

• El xandall de l’escola o roba similar
  • Mascareta
  • Barret o gorra
  • Muda de recanvi (si es creu convenient)
  • Impermeable, per si plou
  • Calçat còmode
  • Esmorzar, dinar i aigua

No cal portar ni diners, ni màquines de retratar, ni llaminadures, ni telèfons mòbils, ni …

Es sobreentén que l’alumnat que es presenti té autorització de la família per a realitzar la sortida.

No cal pagar res. En cas de pluja, la festa es traslladarà a la porxada de l’Escola.

Si alguna família no creu convenient que el seu fill, o la seva filla, per tema covid, seguretat, visita mèdica, …. no vingui a la sortida, cal que ho notifiqui amb l’antelació suficient.

Gràcies per la vostra col·laboració.