Dimecres 6 d’abril a les 17h 00′

Com a resposta a una demanda per part de l’AMPA, us convoquem a la reunió que tindrà lloc a l’Escola el dimecres dia 6 d’abril, de forma presencial, a les 17h 00′ de la tarda. Parlarem d’aspectes que tenen a veure amb la metodologia que seguim al centre a l’Educació primària, i de les actuacions que es duen a terme per tal de fomentar un aprenentatge significatiu que contribueixi a l’educació dels vostres fills i de les vostres filles.

Per correu electrònic, rebreu un enllaç a un qüestionari molt breu perquè ens pugueu comunicar allò que us preocupa, allò que us agrada, i allò que creieu que s’hauria de millorar. És molt important que l’empleneu, i que ho feu abans del dilluns dia 4 d’abril a les 20h 00′. D’aquesta manera, el dia de la reunió, podrem donar resposta a les vostres preocupacions, i aclarir els dubtes que calgui. La implicació de tothom és essencial, ja que l’escola, la fem entre tots i entre totes.

Malgrat la reunió s’encari més a les famílies amb alumnat a l’Educació primària, no cal dir que hi podeu assistir totes les famílies d’Educació infantil.

L’acte començarà a les 17h 00′ per tal que tingueu temps de portar els vostres fills i les vostres filles a casa, o deixar-los a càrrec d’algú, ja que no hi haurà servei de vigilància.

La reunió es desenvoluparà en català, al finalitzar la mateixa, es faran tots els aclariments necessaris, en castellà, per aquelles persones que així ho requereixin.