Beques menjador

Ajut individual de menjador escolar

Qui ho pot demanar?
Pare, mare o tutor legal d’alumnes escolaritzats en els nivells d’Ensenyament obligatori, en el segon cicle d’educació infantil i en centres d’Educació Especial  de la comarca de l’Alt Penedès, als quals no correspon la gratuïtat del servei.
Quan es pot demanar?
Les sol·licituds  i  la documentació corresponent  es presentaran al Servei d’Ensenyament en horari d’atenció públic (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, i els dijous, de 17 a 19 hores), des del dia 2 al 31 de maig, am
bdós inclosos, distribuïts de la manera següent:

Termini ordinari de presentació de sol·licituds:

Del   17   al   31  de   maig:  alumnes  escolaritzats   en  centres  de  municipis  de  la   comarca, exceptuant Vilafranca del Penedès.

Preu
Gratuït.

Com es pot tramitar?

• Presencialment Oficina d’Atenció Ciutadana – C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès.
  • Per correu ordinari C/ Hermenegild Clascar, 1-3, 08720 de Vilafranca del Penedès.

Trobareu més informació al web del Consell comarcal de l’Alt Penedès (Feu-ne un clic damunt el seu logo)

logo consell

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *