3r

Excursió al bosc!

Els nens i nenes de P4 vam anar a fer una passejada pel bosc de Sant Fost. Ens va agradar veure les vinyes i els horts de Can Torrents. En Pere ens va explicar com sembrar els pèsols. Pel camí ens varem trobar un tió molt bonic. Ho recordem com un dia genial! Fins l’any

Excursió al bosc! Llegeix més »

Missatges per 6è

Els nens i nenes de l’escola han volgut acomiadar-se dels companys/es de 6è, ja que la pandèmia no els ha permès assitir a la graduació oficial. AMb aquest vídeo han estat al seu costat, desitjant-los el millor en la nova etapa!!

Missatges per 6è Llegeix més »

Bon Nadal!

  Per acabar el trimestre i acomiadar aquest 2020 tant “diferent” Perquè estem contents d’haver pogut venir a l’escola. Perquè ho volem compartir. Perquè és Nadal! Aquí teniu el concert que hem fet a l’escola. Esperem que us agradi.                        

Bon Nadal! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut