HISTÒRIES DE QUAN ÉREM PETITS
A la classe de 6è hem estat treballant la narració en 1a i 3a persona. Voleu escoltar les narracions? Tots ells ens han explicat històries que els hi van passar quan eren petits. No perdeu detall!
HISTÒRIES DE QUAN ÉREM PETITS Llegeix més »


