Celebrem el Nadal
Els alumnes de quart vam obrir els regals de l’amic invisible abans de marxar de vacances i a la tornada ens esperaven els de reis!!!
Celebrem el Nadal Llegeix més »
Els alumnes de quart vam obrir els regals de l’amic invisible abans de marxar de vacances i a la tornada ens esperaven els de reis!!!
Celebrem el Nadal Llegeix més »
Per acomiadar el primer trimestre i celebrar l’inici del nadal tots els alumnes de l’escola hem cantat nadales. Els alumnes de quart hem cantat i tocat instruments.
Cantem nadales per acomiadar el primer trimestre Llegeix més »
Aquest trimestre s’han incorporat als tallers les nenes i els nens de P3. Els tallers són: disfresses, joc simbòlic, experimentació, tauletes i construcció amb material de rebuig. Són unes activitats molt gratificants ja que tos els nens i nenes del cicle d’Educació Infantil participen d’una mateixa activitat col.laborant els uns amb els altres.
Tallers a Infantil Llegeix més »
El dia 25 de gener els nens i les nenes d’Educació Infantil vam anar a Mollet del Vallès a veure l’obra Ona, la filla del mar. Va ser un espectacle molt entretingut i divertit!!
TEATRE A LA SALA FIVELLER Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r.A han preparat el video on presenten com treballen a Cicle Mitjà.
La classe de 3rA Llegeix més »
Després de compartir molts moments lectors ha arribat el moment de dir àdeu i celebar-ho tots junts.
Festa de cloenda dels padrins/es i fillols/es lectors Llegeix més »
Noa, Carla A. y Carla S. nos cocinaron unas pizzas barbacoa que estaban deliciosas! No sobró ni una miguita!!!
Aquesta tarda hem aprofitat que feia bon temps per compartir llibres al pati amb els companys/es. Mireu que concentrades llegint!!
Llegim plegats per Sant Jordi 2016 Llegeix més »
A la classe de música fem jocs musicals molt divertits que ens ajuda aprendre
Jocs musicals – 1r Llegeix més »