DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA
El passat dimarts dia 31 de gener vam celebrar al dia de la pau i no-violència a l’escola. L’alumnat i les famílies van poder participar en les diferents activitats que es van proposar. Penjada de banderoles dels desitjos, manifest de pau, lectura de poemes i cançó conjunta. “Molta gent petita, fent petites coses, pot canviar […]
DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA Llegeix més »



