Sant Jordi 2022

El passat divendres, vam tornar a gaudir d’un Sant Jordi com feia temps que no ho fèiem. Els grups de Cicle Superior i Cicle Mitjà al matí i els de Cicle Infantil i Inicial a la tarda, vam compartir l’entrega dels premis als alumnes guanyadors/es de les diferents categories del Jocs Florals de l’Escola El Colomer. Al mateix temps, diferents alumnes de l’Escola El Colomer i de l’Escola de Música de la Vall del Tenes, ens obsequiaven tocant unes peces musicals.

Després del pati, ens vam trobar tots i totes per gaudir de l’obra de teatre “Viladracs“, escrita per la mestra Anna Baró i representada pels mestres de l’escola. Tota una sorpresa que ningú s’esperava i que ens va fer riure de valent. Un Sant Jordi diferent i ben divertit!