VENDA DE POLSERES EN BENEFICI DEL CRAM

Els passats 6 i 7 d’abril, vam portar a terme l’esperada venda de polseres per part de l’alumnat de Cicle Mitjà. Aquesta proposta va sortir dels interessos dels nens i nenes de 3r i 4t, després de la sortida a les instal·lacions del CRAM. Els infants van aprendre moltes coses i van valorar molt positivament la seva labor, i és per això, que van decidir col·laborar amb ells amb una bona iniciativa. Durant varies sessions, a les estones de Plàstica, es van dedicar a elaborar polseres per la posterior venda. A més, van crear cartells per penjar per l’escola i a les parades, i els dies previs van fer campanya per les diferents aules de l’escola.

Així doncs, els dies de venda, per grups, van fer tot el muntatge de les parades i van portar a terme la venda. El resultat va ser increïble! Cada dia van vendre totes les polseres que tenien preparades!

Els nens i nenes de 3r i 4t van poder recaptar un total de 307 EUROS que es donaran a la fundació CRAM després de vacances.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Si no vau poder ser-hi presents i voleu veure un petit recull de fotos d’aquests grans dies ho podeu fer en els següents enllaços:

Fotos parada de 3r

Fotos parada de 4t