Els i les alumnes de Tercer visitem l’Ajuntament

Els nens i les nenes de tercer de l’escola, El Colomer, hem treballat diferents aspectes relacionats amb l’ajuntament i el nostre municipi. A l’aula, ens hem endinsat  de valent amb aquest projecte. Hem buscat informació, hem llegit i relacionat aspectes importants del nostre municipi, hem après què és un ajuntament i quines persones hi treballen, entre d’altres coses.  A la nostra classe ens organitzem amb diferents càrrecs  i aquest anys som regidors de diferents regidories que gestionem totes les “feines” que fem a l’aula. Hem creat  partits polítics amb l’objectiu d’aprendre a treballar en equip mentre aprofundim en aquest tema. Alhora, hem votat i ja tenim alcaldessa!

Per concloure el projecte, el passat 4 de novembre vam anar a l’Ajuntament de BiR. Els regidors, les regidores i l’alcalde ens van rebre. Ens van explicar com gestionen l’ajuntament i vam poder simular ,nosaltres mateixos, un Ple municipal. Ha estat molt emocionant seure a les cadires i a la taula dels regidors i adoptar els seus rolls. Tot seguit vam esmorzar i agafar forces per anar fins la Casa Consistorial, la seu de l’ajuntament. L’Abel Camp, tècnic de cultura, ens va explicar molts detalls històrics que ens van ajudar a tenir una visió més amplia . Un dia ple d’emocions!

Us deixem un enllaç amb les fotografies de la sortida. Esperem que us agradin!

Visitem l’ajuntament de BiR