Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones (25.11.21)

Avui, 25 de novembre de 2021, commemorem el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones i volem que totes les accions i tots els actes al voltant d’aquesta data s’estenguin a tots els dies de l’any. La lluita per una vida lliure de violències ha de ser diària.

Us afegim el Manifest: Manifest 25N. Dia Internacional Eliminació Violència contra les Dones

Des de la Comissió de Coeducació de l’escola, i amb el recolzament del Claustre de mestres, aquesta setmana hem parlat i treballat a les aules de les actituds respectuoses, lliures, igualitàries, diverses, inclusives i amoroses entre persones. A Infantil i Primària s’han explicat contes, s’han vist pel·lícules, s’han llegit articles, s’han conegut referents de dones de temps passats que són models i exemples de persones en molts sentits de la vida.

A l’escola hem exposat als passadissos aquests treballs, dibuixos, imatges, frases representatives… que ens recorden el treball que hem de fer en tots els àmbits de la vida.

Agraïm a l’AFA de l’escola, especialment, a la Comissió de Festes, el racó que ens han preparat a l’entrada de l’escola per celebrar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones: en aquest espai, ple de papallones, amb una esferes de fusta i pengen unes paraules que hem llegit i compartit amb els nenes i les nenes. Aquestes paraules són: ESCOLTAR, RESPECTE, VIURE, TOLERÀNCIA,  LLIBERTAT, PETONS i  AMOR.

A la tarda, tots i totes hem sortit a la pista de l’escola i hem representat una papallona tota l’escola junts com a símbol de llibertat, respecte i amor.

#coeduquemjunts

Viu l’amor lliure de violències.