V Congrés Recerkids!

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària. L’escola ha participat en les 3 últimes edicions amb els grups de 6è.

Enguany també s’han presentat els grups de 5èA i 5èB amb el projecte “EFECTES DE L’ACUMULACIÓ DE CO2 ALS POLS I ALS ÉSSERS VIUS” i el grup de 6è ha fet la recerca amb el projecte “ALIMENTS I EMISSIONS DE CO2”. Avui han participat virtualment i en directe, juntament amb altres centres seleccionats, al V Congrés RECERKIDS on han pogut exposar les seves recerques i realitzar una activitat d’experimentació proposada. L’experiència ha estat fantàstica!!

Si cliqueu a sobre de l’enllaç podreu veure els pòsters presentats per l’alumnat del centre.

Edició 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *