Apadrinament lector/ M’ho llegeixes

• L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per l’alumnat de 6è que fan de padrins de lectura i l’alumnat de 1r de primària que fan de fillols.

El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

• M´ho llegeixes és una activitat cooperativa entre l‘alumnat de 4t i els nens i nenes de P2 de la Llar d’infants la Vallalta. Els primers apadrinen als segons i cerquen lectures adients, propiciant el gust per la lectura amb els petits i estimulant als grans en tasques d’acompanyament i suport als petits.

Els petits de P2 fan una activitat de pressa de contacte amb el centre referent d’Educació infantil i Primària del seu municipi, Sant Iscle de Vallalta.