Piscina (des d’I5 fins a 4t de primària)

Durant el 3r trimestre el nostre alumnat d’I5 fins a 4t  de primària fan cada setmana l’activitat de piscina dins de l’horari escolar. L’activitat es realitza a les instal·lacions de l’H2O a Canet de Mar. Beneficis de la natació:

• La natació millora la coordinació i l’equilibri. Tots els muscles s’activen harmoniosament. Les articulacions i l’esquelet no es veuen sotmesos a l’estrès produït pel pes.
  • El cor i els pulmons es reforcen i l’infant aprèn a respirar millor.
  • S’incrementa el sentiment d’independència i d’autoconfiança, ja que el nen o nena pot desplaçar-se en l’aigua per si mateix, per si mateixa, i això afavoreix el despertar de la seva intel·ligència.
  • L’activitat a l’aigua afavoreix el joc compartit, la relació i la integració social, ajuda a enfortir l’esperit de superació personal i fomenta el respecte per la resta de persones, la confiança en un mateix i els bons hàbits higiènics.
  • El medi aquàtic està recomanat a tots els infants i aporta molts beneficis a aquells que tenen danys a la columna o dificultats de mobilitat, entre d’altres trastorns.
  • El fet de ser capaç de moure’s amb seguretat al medi aquàtic, atorga al nen o nena confiança i tranquil·litat a la família.