Activitats de lleure a les tardes de setembre

Tal com va anunciar el Departament d’Educació, l’inici del curs escolar 2022-2023 s’ha avançat al dilluns 5 de setembre.

El proper curs escolar es farà jornada compactada de matí durant el mes de setembre de 9:00 a 13:00h. Tot i això, l’horari d’assistència al centre no variarà per part de l’alumnat amb el que fan la resta de l’any. La mesura es pren per reduir el temps de desconnexió dels infants de l’escola, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar.

Durant les tardes del 5 al 30 de setembre, el centre organitzarà activitats de lleure educatiu fins a cobrir l’horari habitual. Aquestes activitats seran finançades per la Generalitat i per tant seran gratuïtes per a tots els infants d’escoles públiques i concertades. Promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals, i facilitaran la conciliació familiar.

L’horari de les activitats de lleure educatiu serà de 15:30 a 16:30 hores, i en farà la gestió l’empresa que porta el temps de migdia al centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *