PRIMER TRAJECTE DEL BICIBUS

El passat 28 de gener es va posar en marxa el BiciBus! És una iniciativa de mobilitat sostenible per venir a l’escola de manera grupal i segura que pretén fomentar l’autonomia dels infants, fer-se més seva la ciutat, reduir la contaminació, guanyar una talla de salut i també d’alegria. Es tracta de venir en bicicleta en grup i per això s’han dissenyat uns trajectes amb parades i horari, com si d’un autobus es tractés. S’ha començat per dues línies (groga i blava) però està previst que n’hi hagi dues més en breu.

Aquesta iniciativa l’ha promogut la secció de Mobilitat de l’Afa de l’escola. Us recordo l’adreça de correu electrònic per si voleu contactar-hi: mobilitat@afadomeny.cat.

Tota la informació la trobareu actualitzada a l’App Bicibus on us heu de registrar (de manera ràpida i senzilla) per a esdevenir usuaris o poder obtenir la informació.

US HI ESPEREM!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *