Qui som

L’escola Domeny és una escola d’educació infantil i primària (de 3 a 12 anys) del Departament d’Educació que neix el curs 2005-2006.

En un principi estava ubicada en mòduls prefabricats a la carretera de Taialà, just passat el pont de Fontajau (d’aquí ve el logotip de l’escola). El curs 2010-2011 vàrem estrenar l’edifici nou i definitiu just davant la rotonda que uneix Germans Sàbat, Fontajau, Domeny-Sant Gregori i Devesa-Girona.
Es troba en un encreuament de zones i per tant no està identificada amb cap barri. Els alumnes provenen majoritàriament de Domeny i de Fontajau, ambdós barris de població jove.

En el primer curs (2005-2006) el centre comptava amb 25 alumnes de P-3, 5 alumnes entre P-4 i P-5, 6 mestres i altres serveis complementaris. El curs 2013-2014, l’escola va quedar complerta amb dues aules per nivell educatiu amb un màxim de 450 alumnes, i amb una plantilla de 27,5 mestres.
Paral•lelament el centre s’ha anat completant amb altres serveis i professionals complementaris que configuren també l’equip de Domeny (Personal educatiu auxiliar del Departament, personal de serveis, l’equip psicopedagògic, l’equip de monitors i de servei d’acollida i menjador, i d’altres derivats de les activitats extraescolars).

Durant el període 2023-27 l’equip directiu està format per: