OBJECTIUS

Els objectius de l’estratègia digital de centre és portaran a terme durant els següents 3 anys, a partir del curs 2023/24, i seguiran la següent planificació anual i trimestral:

OBJECTIU
Curs 2023/24 Curs 2024/25 Curs 2025/26
1T 2T 3T 1T 2T 3T 1T 2T 3T
ALUMNES
Realitzar xerrades informatives relacionades amb ciberseguretat i ús correcte de les TIC i de les xarxes social per tal de fer conscient a l’alumnat dels avantatges i perills d’internet.
Promoure l’ús variat de recursos TAC per evitar fer servir sempre els mateixos i caure en la monotonia fent que la motivació disminueixi.
Incentivar l’ús d’eines de cerca d’informació a internet per ser més precís en la cerca.
Dinamitzar activitats que permetin a l’alumnat filtrar i contrastar la veracitat de la informació que troben per detectar informacions falses incentivant l’ús d’entorns segurs per a la cerca d’informació.
CLAUSTRE
Realitzar autoavaluacions a partir de recursos TAC per tal de veure els punts forts i punts a millorar a nivell de pràctica docent.
Realitzar autoavaluacions a partir de recursos TAC per tal de veure els punts forts i punts a millorar pel que fa al seguiment dels acords referents a la línia d’escola.
Fer un claustre a principi de curs reflexionant sobre l’ús pedagògic de les eines TIC.
Promoure més claustres pedagògics amb la finalitat d’intercanviar experiències (àmbit digital i altres) entre el professorat.
Impulsar pràctiques que fomentin el reconeixement del material creat per altres.

Els indicadors dels objectius són els següents:

OBJECTIU
INDICADORS
%
ALUMNES
Realitzar xerrades informatives relacionades amb ciberseguretat i ús correcte de les TIC i de les xarxes social per tal de fer conscient a l’alumnat dels avantatges i perills d’internet.
Xerrada informativa a càrrec dels Mossos. Fet/no fet 100
Percentatge d’assoliment en el qüestionari alumnat 60
Promoure l’ús variat de recursos TAC per evitar fer servir sempre els mateixos i caure en la monotonia fent que la motivació disminueixi. Percentatge de satisfacció en el qüestionari alumnat 80
Incentivar l’ús d’eines de cerca d’informació a internet per ser més precís en la cerca. Guia de com cercar realitzada per l’alumnat. Fet/no fet 70
Dinamitzar activitats que permetin a l’alumnat filtrar i contrastar la veracitat de la informació que troben per detectar informacions falses incentivant l’ús d’entorns segurs per a la cerca d’informació.
Percentatge d’assoliment en el qüestionari alumnat 60
Percentatge d’assoliment en l’avaluació a partir d’un cas pràctic 60
CLAUSTRE
Realitzar autoavaluacions a partir de recursos TAC per tal de veure els punts forts i punts a millorar a nivell de pràctica docent. Percentatge de qüestionaris docent contestats. 80
Realitzar autoavaluacions a partir de recursos TAC per tal de veure els punts forts i punts a millorar pel que fa al seguiment dels acords referents a la línia d’escola. Percentatge de qüestionaris docent contestats. 80
Fer un claustre a principi de curs reflexionant sobre l’ús pedagògic de les eines TIC. Realització d’un claustre pedagògic. Fet/no fet 100
Promoure més claustres pedagògics amb la finalitat d’intercanviar experiències (àmbit digital i altres) entre el professorat. Realització d’un claustre pedagògic. Fet/no fet 100
Impulsar pràctiques que fomentin el reconeixement del material creat per altres. Percentatge de pràctiques realitzades a cada cicle. 1 per curs per any