QUÈ ÉS ERASMUS +?

Erasmus + és un programa de la Unió Europea per recolzar l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.

Aquest programa es centra en la inclusió social, la transició ecològica i digital, així com el foment de la participació de les persones joves a la vida democràtica.

ERASMUS + A L’ESCOLA DOMENY

L’escola Domeny va presentar el seu projecte KA122-SCH “Little green footprints matters”.  L’objectiu principal és esdevenir una escola més sostenible, més conscienciada amb el medi ambient i el canvi climàtic així com sistematitzar certes accions i pràctiques educatives per assolir aquest objectiu.

L’equip docent del nostre centre participarà en diferents mobilitats (cursos de formació i observació en altres escoles) arreu d’Europa per tal d’aconseguir l’objectiu principal d’aquest projecte i que aquest impacti en tota la comunitat educativa (alumnes, mestres, famílies, entitats…)

QUÈ ÉS L’OUTDOOR  LEARNING?

L’outdoor learning és un aprenentatge actiu a l’aire lliure.

Aquest enfocament usa predominantment activitats i experiències en l’entorn escolar proper i l’aire lliure, conduint a un millor aprenentatge, augment de la salut, el benestar i la conscienciació ambiental.

1a. mobilitat: Formació “BROADENING HORIZONS THROUGH OUTDOOR LEARNING” a Split, Croàcia.

Visitem Skola Magnus, Skola Braca Radic i School Botanical Garden of Ostrog.

2a. mobilitat: JOBSHADOWING a Viena, Àustria.

Visita a les escoles Vienna International School, In der Krim Schule i Vereinsgasse Schule.

3a. mobilitat: Formació “STRUCTURAL EDUCATIONAL VISIT TO SCHOOLS AND TRAINING SEMINARS IN FINLAND” a Hèlsinki. Finlàndia.

Visitem Iivisniemen Koulu, Valkeakoski Kuolu i Meritori Koulu.

4a mobilitat: JOBSHADOWING a Roma. Visitem les escoles Primo Levi, Ippolito Nievo, Piesso Elsa Morante i Piesso Alessandro Silvestre.

Si en vols saber més:

Enllaços d’interès: