PREMIATS EN EL ROBOLOT 2020

L’edició online del Robolot 2020 ha estat un èxit de participació i una oportunitat de crear nous continguts i formes d’aprendre robòtica didàctica. Aquest 2020 s’ha celebrat l’edició 100% online que, malgrat el canvi de format, ha reunit un miler de professionals, educadors i alumnes de dins i fora de Catalunya. Més de 400 nenes i nens s’han inscrit en els tallers i reptes proposats enguany (reptes ArduinoBlocks, reptes Solucions Covid19 i Mappings amb Sratch o Snap). S’han lliurat 145 Projectes ArduinoBlocks, 15 Mappings, i més de 60 projectes 3D (bàsicament salvaorelles per als sanitaris).

Els alumnes de SEP de robòtica de l’escola Domeny s’hi han presentat amb projectes en la modalitat d’ ARDUINOBLOCKS amb TdR STEAM. Hem de celebrar que en Nil Pérez Vallès de 5è ha estat premiat en aquesta modalitat pel Conseller de Polítiques Digitals el Sr. Jordi Puigneró.

Aquí teniu el videoprojecte de’n Nil

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *