Pàgina d’inici

L’HORT

A l’hort de l’escola Domeny els alumnes de 2n-3r hem plantat hortalisses.
Cada dimarts i dijous llencem les peles de fruita al compostador i tota aquesta matèria es transforma. Aquest compostatge ens ha servit per escampar a la terra, amb ajuda del motocultor.
A continuació, vam plantar:… Llegeix més»

EL RACÓ OCELLAIRE

Us presentem el nou “Racó Ocellaire”. Aquest espai neix a partir del treball fet a classe i l’observació directa, per part de la mainada, dels ocells del nostre entorn.
En aquest racó podem trobar-hi diferents informacions interessants de les espècies més habituals a prop nostre.
Som-hi ocellaires!

Llegeix més»

2n3r ENTREVISTEM L’ANNA BOSCH

El passat divendres 12 de març totes les classes de 2n3r vam fer una videotrucada amb l’Anna Bosch, la dietista de Bo i Sa,  que prepara els menús de l’escola.
Fa un temps vam treballar els oficis i ara hem treballat l’alimentació. Entre tots hem preparat… Llegeix més»

4t 5è FEM HISTÒRIA

Tot l’alumnat de 4t 5è hem començat el projecte d’història. Viatgem amb les nostres màquines del temps. Ja hem conegut la prehistòria i ara ens estem endinsant en el món de l’edat antiga. Hem anat a la ruïnes d’Empúries per descobrir com eren les ciutats… Llegeix més»

ALIMENTS ENSUCRATS

Totes les classes de 2n 3r vam treballar el sucre que porten els aliments.
Cada grup va portar un tipus d’aliment diferent. El primer pas va ser observar quant sucre portava l’aliment per cada 100 g i després el vam pesar. A continuació, vam calcular quantes… Llegeix més»

2n – 3r DEBAT SOCRÀTIC

Les classes de 2n 3r hem fet un Debat Socràtic, hem parlat de com estar sans. Mitja classe ha fet el debat i l’altre mitja classe ha valorat com ho feien els companys i companyes; després ho hem fet al revés.
Ha estat molt i molt… Llegeix més»