CELEBREM EL CARNAVAL
24/02/22Divendres passat va arribar a l’escola LA REINA CARNESTOLTES! amb tot el seu seguici. Durant tota la setmana hem estat disfressant-nos, fent gresca i xerinola!
Podeu llegir el PREGÓ:
PREGÓ DE CARNESTOLTES 21-22
I conèixer les CONSIGNES:
Aquí podeu veure’n… Llegeix més»
EL CURRÍCULUM BIMODAL
15/02/22El Currículum Bimodal, una metodologia que apliquem de 3r a 6è i que incrementa les competències.
I3 – EXPERIMENTEM AMB ESCUMA I FARINA
14/02/22AQUESTES SETMANES LES PEDRES I LES PINYES HEM ESTAT EXPERIMENTANT AMB FARINA I ESPUMA! PER DUR A TERME L’EXPERIMENT, HEM SEGUIT EL MÈTODE CIENTÍFIC.
UNA VEGADA PRESENTATS ELS INGREDIENTS, ENS VAM PREGUNTAR QUÈ PODÍEM FER AMB AQUESTS ELEMENTS:
- PODEM BARREJAR ELS DOS INGREDIENTS I VEURE COM QUEDA.
- DIBUIXAR… Llegeix més»
6è- Plant for the planet
14/02/22Avui l’alumnat de 6è hem participat a l’acadèmia plant for the planet. Allà hem recordat què és el canvi climàtic, els seus efectes i mesures per intentar aturar-lo. Hem fet també unes activitats amb les quals hem pogut comprovar com està repartida la població mundial,… Llegeix més»
I5 – EXPERIMENT: BARREGEM COLORS
14/02/22LES PETXINES I ELS PALS VAM FER MÀGIA: BARREJAR COLORS. AMB PAPER DE CUINA, RETOLADORS I AIGUA VAM EXPERIMENTAR AMB ELS COLORS. VAM FER-NOS PREGUNTES DE QUÈ PASSARIA AMB L’AIGUA SI HI POSÀVEM UN PAPER PINTAT AMB RETOLADOR, I DESPRÉS VAM FER LA COMPROVACIÓ. FINALMENT VAM VEURE QUÈ PASSAVA. PER ACABAR VAM BARREJAR GROC I VERMELL, BLAU I VERMELL I BLAU I GROC PER OBSERVAR QUÈ PASSAVA. EL RESULTAT VA SER QUE VAM OBTENIR TRES COLORS NOUS: VERD, TARONJA I LILA. AQUÍ US DEIXEM UNES FOTOS AMB TOT EL PROCÉS, ESPEREM QUE US AGRADI!
3r i 4t Fem acrosport i mandales humanes
14/02/22L’alumnat de Cicle Mitjà està fent acrosport i mandales, aquestes dues activitats es basen en la força, la flexibilitat i l’equilibri. Els nens/es es divideixen en petits grups i creen figures representant lletres, números o formes inventades que ens recorden a objectes o situacions del nostre entorn. Les figures corporals són formacions estètiques realitzades entre tots.
L’Hort del Trueta al Cicle Superior
08/02/22L’Hort del Trueta al Cicle Superior
Enguany, al Cicle Superior, hem començat el projecte de l’hort.
Inicialment, s’ha fet un estudi del terreny per veure en quins espais és possible plantar-hi directament i en quins no, i per tant trobar alternatives viables d’aprofitament d’aquest espai.
A la part… Llegeix més»
2n – VISITEM L’HORT
04/02/22La nostra classe ha començat a treballar les plantes i hem tingut la sort de poder visitar l’hort de l’escola acompanyats de l’alumnat de 5è.
Ens han explicat les diferents hortalisses (pastanagues, enciams, etc.) i arbres que tenim (llimoner, olivera). Hem plantat llavors de pastanaga a… Llegeix més»
CS – Taller Street Art – Graffiti
04/02/22Street art, al Cicle Superior
El passat 3 i 4 de febrer, amb el Víctor, graffiter i dissenyador gràfic, hem après què és l’art de carrer, els seus orígens i significats. També aspectes concrets com que tenen un sobrenom que els identifica i un símbol propi.
Després… Llegeix més»
1r – TREBALLEM AMB ELS ROBOTS I LES TAULETES
04/02/22VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ALGUNES DE LES COSES QUE SABEM FER LES NENES I ELS NENS AMB LES TAULETES I EL ROBOT “DASH”.EL DASH, TOT JUGANT, ENS ENSENYA A ORIENTAR-NOS, SITUAR-NOS I FER CAMINS. D’AQUESTA MANERA ENS INICIEM EN LA PROGRAMACIÓ PER BLOCS.AMB LES TAULETES… Llegeix més»
i5 – FEM PSICOMOTRICITAT
04/02/22ELS DIVENDRES PER LA TARDA ELS INFANTS DE LA CLASSE DE LES PETXINES I LA DELS PALS FEM PSICOMOTRICITAT. ESTEM DESITJANT QUE ARRIBI AQUEST DIA PERQUÈ LA BEL ENS FACI DIFERENTS PROPOSTES MOTRIUS O TAMBÉ MÉS TRANQUIL.LES. PER FER LES DIFERENTS ACTIVITATS UTILITZEM DOS ESPAIS:… Llegeix més»